700 účastníků z 15 zemí, překlad do 7 světových jazyků, úžasná atmosféra akce KICK OFF 2025 evropské značky Essence.
Během 70 minut na pódiu v roli keynote speakera jsem měl příležitost představit naši vlajkovou loď, koncept SEBA Academy – Komunikační zbraně obchodníka 21. století.
Energie, pozornost, smích a závěrečný potlesk byly tou nejsladší odměnou.“
Společnost ALCAR je v Česku a na Slovensku lídrem v oblasti automobilového průmyslu, specializuje se na výrobu a distribuci ocelových a hliníkových kol. A protože ví, že v dnešní dynamické době je rozvoj prodejců a obchodních zástupců klíčovým prvkem v udržení dosažených pozic, posunuli jsme oba její týmy v tématech sebeprezentace, obchodní dovednosti a využití AI zase o kousíček dál.
Společně se specialisty Petrem Panznerem (AI) a Filipem Soukupem (obchod) jsme si užili příjemné tři dny s 20 skvělými obchodníky, kteří právě třeba vám s nově nabitými znalostmi pomohou vylepšit vašeho čtyřkolového člena rodiny.
Do nádherných prostor Beskyd do hotelu Sepetná pozvala Komerční banka své bankéře na dvoudenní “oddych”, v rámci kterého utužili své pracovní vztahy, odpočinuli si, ocenili své nejšikovnější kolegy a taky si poslechli něco o tom, jak díky komunikačním dovednostem a “Zbraním vlivu” můžou být ve svém nejen pracovním životě ještě úspěšnější, ještě produktivnější a efektivnější.
Příjemných 90 minut s lidmi, kteří chtějí své práci, firmě, pod jejíž vlajkou vystupují, svým klientům odevzdat maximum.
V Broker Trust ví, že umět se dobře prezentovat, dobře působit a být tím správným způsobem vidět, dělá rozdíl mezi úspěchem a superúspěchem.
No a pokud jste na pozicích, kdy máte jít příkladem zaměstnancům, podřízeným, kdy reprezentujete firmu či společnost na venek, kdy stojíte na pódiích vedle svých konkurentů, je to ještě důležitější.
Skvělé tři dny školení ve skvělé společnosti byl vlastně očekávaným bonusem!
Už tradičním místem našich workshopů se díky spolupráci s místní společností Finovo Jindry Hrdého staly České Budějovice. Opět se sešlo 10 zajímavých osobností z různých oborů a odvětví, které se naučili nové obchodní principy a komunikační techniky z našeho unikátního vzdělávací konceptu Komunikační zbraně (vlivu).
Standing ovation na konci čtyřhodinového vzdělavacího podvečera byl neklamnou známkou vzájemného propojení a oboustranně příjemně stráveného času.
Brzy se zase vrátíme a uý teď se nemůžeme dočkat!
Po Praze, Brnu, Českých Budějovicích a Bratislavě jsme se s našimi workshopy natrvalo usídlili i v OSTRAVĚ. Hlavní město rázovitého kraje je, stejně jako ostatní města, plné podnikatelů a lidí lačnících po vzdělání.
Společně se společností Digitaal jsme vyprodali dvoudenní workshop Mistrovství v komunikačních dovednostech. Až na vás v OSTRAVĚ někdo udělá skvělý dojem, věřte, že je to díky intenzivnímu čtyřhodinovému vzdělávacímu setu pod vedením Petra Vojnara.
A už brzy se tam vrátíme!
Největší vzdělávací a networkingová akce v ČR měla další tradiční zastávku v Brně. Sešlo se 25 skvěle naladěných účastníků, kteří se během dne dozvěděli:
Na závěr si všechno nově nabyté know-how vyzkoušeli v praxi a poté pokračovali v networkingu až do nočních hodin. Celou akci vedl Petr Vojnar spolu s profesionální networkerkou Monikou Kadlecovou, kteří na vše bedlivě dohlíželi.
Po Praze a Brně jsme se s akademii a naším vzdělávacím programem rozhodli dobít i České Budějovice. Infiltrace vědomostmi pokračuje!
Navázali jsme strategické partnerství s Jindrou Hrdým a jeho projektem Byzon a 29.4. v prostorech BudeHub proběhl první z řady plánovaných workshopů, tentokrát na téma “Osobní brand jako základ úspěšné komunikace”.
11 účastníků odvážně vystupovalo ze své komfortní zóny tak dlouho, až si trénink začali užívat. Ano, až takhle zvrácené a brutální ty naše výukové techniky jsou.
Už se nemůžeme dočkat dalších “Budějckých obětí”!
Společně s obchodním esem Františkem Školníkem ze společnosti Imper, jsme s 9 zvídavými účastníky natrénovali jak správně nejen na svoje klienty či zákazníky zapůsobit, ale jak jim také efektivně nabídnout svoje služby a produkty.
Obsahem workshopu byla řeč těla, rétorika, jak zaujmout a představit se ve šibeničně krátkém čase, jak přemýšlet nad sebou jako archetypem značky a na závěr unikátní obchodní metodika VPC.
Vlastně pardon. Nový životní styl VPC!
Když se naučíte působit v komunikační interakci klidně, sebevědomě a důvěryhodně a prodávat tak, aby to “klient” nepoznal, a aby vás dokonce sám o koupi požadal, stanete se autoritou a přímo obchodním monstrem!
Už brzo se na vás budeme opět znova těšit!
Dohromady 40 účastníků se sešlo v BieungFafe, v nádherném prostoru se stejně špičkovým cateringem, aby se ode mě, Jakuba Stejskal a Moniky Kadlecovaé dozvědělo co nejvíce o tématech – rétorika, body language, osobní brand, zbraně vlivu, sociální sítě, public speaking, jak zaujmout a přesvědčit, jak se co nejlépe odprezentovat a prodat, proč natáčet podcasty, kde a jak správně networkovat a nebo jak si „pošéfovat linkáč“.
Spoustu ahamomentů, nových vědomostí, změn uvažování, nové skilly, výstupy z komfortní zóny, nový přátelé, obchodní kontakty a hlavně obecné uvědomění si, jaký jsou ty „komunikačky“ vlastně GAMECHANGER.
I my jsme si to užili a dokonce jsme přidali na květen další termín úspěšného workshopu Mistrovství v komunikačních dovednostech! Takže nejen 22.5., ale také 21.5.
Po 20 měsících úspěšného fungování “doma” jsme se vydali okupovat… teda vzdělávat i naše slovenské bratry a sestry. Expandujeme na slovenský trh a vypadá to velmi nadějně!
Hned napoprvé jsme vyprodali dva termíny po sobě! 9. a 10. 9. proběhly historicky první dva workshopy “mistrovství v komunikačních dovednostech” v Bratislavě.
20 účastníků bylo naprosto fenomenálních! Otevřenost, nadšení, energie, zapojení a spoustu smíchu a zábavy. Takové ty bylo a my už se těšíme na další! 28. 11. 2024!