WORKSHOP KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ

Získejte nefér výhodu. Vystupujte sebevědomě a dokonale zaujměte

Můžete bojovat buď cenou a nebo značkou, kterou musíte umět skvěle odkomunikovat. A spojení silného brandu s uměním zaujmoutovlivnit vede k prodeji.

Odbourejte strach a nervozitu. Prodejte sebe, svoje služby nebo myšlenky. Vystupování před publikem, kamerou, klienty, na business klubech nebo natáčení na soc. sítě pro vás už nikdy nebude problém.

Obsah workshopu je sestavený kombinací 25 let zkušeností ověřených v praxi a studií z oborů komunikace a psychologie předních odborníků.

Cena: 5490 Kč

Předám vám 25 let zkušeností v komunikačních dovednostech a změním váš život!

Všechno má svá pravidla. Všechny chyby už jsem udělal za vás, vy jim díky jedinému workshopu úspěšně předejdete!

Když ovládnete umění komunikačních dovedností odhodíte stud, spadne z vás nervozita, strach ze selhání a dosáhnete rychleji svých cílů v businessu i v osobním životě. Druhá strana ve vás uvidí autoritu a profesionála. Budete vystupovat přesvědčivě, důvěryhodně, sebevědomě a zaujmete.

Na workshopu vám předám unikátní know-how, které si při tréninku prakticky sami vyzkoušíte. Zanalyzuji jak působíte, v čem děláte chyby a společně je během chvilky odstraníme. Na závěr se naučíte dokonalé „sebepředstavení“.

Výhodou počtu max. 10 účastníků je, že je nejen prostor na individuální přístup, ale také se při práci ve skupině učíte na chybách druhých a vzájemně se inspirujete.

Využijte komunikační dovednosti na maximum. Využijte je jako ZBRAŇ svého VLIVU!

A co se naučíte?

Jediný workshop svého druhu v ČR a SR!

Základy jsou dané, zbytek vám ušiju přímo na tělo. Odnesete si řešení vašeho problému!

01

Diagnostika stávajících dovedností

Na začátku dostanete prostor ukázat co ve vás je, co umíte. Vše si nahrajeme a následně společně důkladně rozebereme.

02

Teorie komunikačních dovedností

Abychom vše mohli uvést do praxe, je potřeba nejprve poznat a pochopit základy komunikačních dovedností a rétoriky jako celku.

03

Základy vystupování a rétoriky v praxi

Představím a vysvětlím vám základní „pilíře“ správného a sebevědomého vystupování a „pyramidu“ umění komunikace.

04

Pojmenování a následné odstranění nedostatků

Najdeme a odstraníme parazitní slova, rétorické nedostatky, vatu, nesprávné působení, chyby při očním kontaktu, asymetrii.

05

Správný první dojem je bránou k úspěchu

Odbourání trémy a nervozity a  správný první dojem je předpoklad klidného, efektivního a úspěšného vystoupení, jednání či prezentace.

06

Získání a udržení pozornosti je základ

Nejcennější „komoditou“ je pozornost druhé strany. Řeknu vám, jak jí získat a udržet.

07

Tajemství verbální / neverbální komunikace

Slova, gesta, mimika, oční kontakt – to vše má nějaký důvod, poslání. Správnou synchronizací využijete svůj prostor na maximum.

08

Práce před publikem, kamerou nebo klientem

Každá z těchto „disciplín“ má stejné základy, ale jiná konkrétní specifika. Najdeme ta, které jsou pro vás nejvyužitelnější a vyzkoušíte si elevator pitch.

Termíny workshopu komunikačních dovedností

Kapacita workshopu je maximálně 10 účastníků.
18. 09. 2024 (17:00 – 21:00)
2 volná místa
5490 Kč
Workshop komunikačních a vyjednávacích dovedností
30. 9. 2024 (17:00 – 21:30)
5 volných míst
5490 Kč
14. 10. 2024 (17:00 – 21:00)
volná místa
5490 Kč
Workshop komunikačních a prodejních dovedností
30. 10. 2024 (17:00 – 21:30)
volná místa
5490 Kč

V septembri aj na Slovensku!

Kapacita workshopu je maximálne 10 účastníkov.

09. 09. 2024 (17:00 – 21:00)
1 voľné miesto
299,00 €
10. 09. 2024 (17:00 – 21:00)
voľné miesta
299,00 €

Zdvojnásobte své prodeje a zisky během pár měsíců!

WORKSHOP KOMUNIKAČNÍCH A PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ

Naučte se mluvit řečí vašeho zákazníka. Podívejte se na své produkty a služby z jeho pohledu a přetvořte obchodní a marketingovou komunikaci tak, aby vám opravdu rozuměl. Naučte se obchodní metodiku VPC, kterou používají všechna světová obchodnická esa!

Termín: 30. 10. 2024 v Praze

„Měl jsem sen pracovat jako televizní sportovní moderátor. Petr mi ukázal cestu. Když jsem potřeboval, pokaždé mi pomohl a díky jeho tréninku a radám se mi sen plní.“

Radek Mazal

moderátor TV Nova

„V mém podnikání je důležité umět sebevědomě a přesvědčivě vystupovat. Petr mi rozšířil obzory a díky němu dokážu lépe budovat svou značku na sociálních sítích.“
podnikatelka & influencerka
libor-vacah
„Petr mě naučil, jak používat ten nejmocnější nástroj, který máme. HLAS. Okamžitě se dostaví výsledky. Oceňuju skvělý přístup, jasné tréninky s okamžitým efektem.“
realitní investor a konzultant
„Mluvit před kamerou pro mě bylo dříve velice nepříjemné a nekomfortní, a tak jsem oslovila ke spolupráci Petra. Během dvou měsíců jsem zlepšila svou rétoriku, přednes i řeč těla a už se cítím daleko jistěji a v klidu.“
realitní advokátka
lukas-klokan
Znáte někoho, kdo by z vás dokázal “udělat” skvělého řečníka za 14 dnů? Já ano. Petra! Vystupovat před lidmi bylo pro mě vždy stresující a nepříjemné. Před velkou akcí jsem naštěstí narazil na něj, připravil mě a i díky pódiové řeči jsme jako firma vyhráli cenu “rodinný podnikatel roku 2023.”
majitel PPS engineering CZ
zbysek
„Petr svou uvolněností tak trochu klame tělem. Je to profík a má vystupování prakticky i technicky dokonale zvládnuté. Jen díky němu se už nebudu bát řečnit před ostatními. Díky moc za to.”

Zbyšek Faja

tax counsel
„Zvládat co nejlépe komunikační dovednosti je nezbytná podmínka nejen pro každou Miss. Petr mě připravoval na mé finále, předal mi své užitečné rady a tipy, které mi dopomohly stát se lepším řečníkem a jednodušeji tak získat titul Miss Czech Republic pro rok 2022.“

Krystyna Pyszková

Miss World 2024

„Díky praktickým cvičením a spoustě tipů v oblasti komunikačních dovedností od Petra, se významně zlepšil můj projev a dodalo mi to zdravé sebevědomí při vystupování na veřejnosti. Věřím, že kombinace skvělých sportovních výsledků a příjemné vystupování v médiích bude ta nejlepší vizitka sportu.“

Tereza Petržilková

reprezentantka ČR v atletice, bronz MS 2023
fotopetr
Mluvení před publikem pro mě jako introverta byla doslova noční můra. Petr mě za pár týdnů dokázal dostat do stavu, že se před lidmi a celkově při prezentování jsem daleko klidnější. Teď mám daleko víc času věnovat se kvalitě vystoupení, než jak se u toho cítím.
jednatel spolecnosti EUCS

Na konci workshopu dostanete certifikát

Kdo z workshopu vytěží maximum?

Všichni! Ti, kteří začínají uplně od nuly, ale i ti s nějakou zkušeností. Workshop vás během pár hodin posune o notný kus blíže k úspěchu!

Na své pozici musím jednat s klienty, zastupovat firmu navenek, prezentovat nové služby, vize či produkty, komunikovat na kameru, s médii, na sociálních sítích.

Běžně komunikuji s klienty, cítím se nejistě, nekomfortně, neprofesionálně, jsem nervózní, bojím se. Nevím jak mluvit, jak se chovat, jak zapůsobit a přesvědčit.

Často za firmu prezentuji produkty, služby, vize, myšlenky či její filozofii, ale trpím při tom trémou, strachem ze selhání, neumím posluchače zaujmout, udržet jejich pozornost a působit sebevědomě a profesionálně. Potřebuji obstát a uspět.

Trpím stresem, trémou či nervozitou. Projevuje se to záchvaty úzkosti, třesem, nadměrným pocením, suchem v krku, červenáním, zkráceným dechem, častým polykáním, ztrátou myšlenky, výpadky slov a dalšími nepříjemnými symptomy a situacemi, které dramaticky ovlivňují výsledek mého vystoupení či komunikace.

Praktické informace k workshopu

Co je v ceně

workshop, občerstvení, certifikát o absolvování

Počet účastníků
maximálně 10 účastníků
Harmonogram
Večerní workshop

16:45 příchod, malé občerstvení
17:00 start workshopu
18:30 přestávka, malé občerstvení
19:00 druhá část workshopu
20:30 networking, diskuze

Víkendový dopolední workshop

9:45 příchod, malé občerstvení
10:00 start workshopu
11:30 přestávka, malé občerstvení
12:00 druhá část workshopu
13:30 networking, diskuze

Potřebné znalosti

nejsou potřeba žádné hlubší znalosti či příprava

Co s sebou
cokoliv na zápisky – notes, počítač & dobrou náladu

Časté dotazy

Cokoliv na zápisky – notes, počítač. Chuť učit se novým věcem a odvahu odejít jako jiný člověk.

V ideálním případě za sebe pošlete náhradníka. V případě, že nám napíšete včas (alespoň 14 dnů před konáním akce) a budeme schopni vaše místo obsadit jiným zájemcem, rádi vám po zaplacení manipulačního poplatku 1000 kč nabídneme další termín. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat více než 7 dnů před konáním akce, účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z ceny akce; při odstoupení méně než 7 dnů před konáním akce, je storno poplatek ve výši 100 % ceny. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

Ideální je pokračovat dál individuální výukou. V té půjdeme ještě více do hloubky, zaměříme se na konkrétní požadavky a cíle a odstraníme sebemenší nedostatek, který by mohl překazit úspěšné zvládnutí vaší komunikační akce.

WORKSHOP + NETWORKING

Nenechte si ujít nejrychlejší a nejefektivnější cestu k úspěchu! Zúčastněte se unikátního spojení workshopu komunikačních dovedností a networkingové akce pod vedením specialistů Petra Vojnara a Moniky Kadlecové.

Jak jsem se naučila mluvit jako špičkový manažer. A vy můžete taky

Obzvlášť příjemným milníkem je právě nově nabyté sebevědomí a charisma, které tréninkem rétoriky získáte. A potom uvědomění, že když do něčeho dáte svůj čas a energii, tak to prostě zvládnete.

Taťána Lysková

O lektorovi

Petr Vojnar, specialista na komunikační dovednosti a mediální prezentaci, profesionální řečník a moderátor

Výuce komunikačních dovedností se na profesionální úrovni věnuji už přes 10 let a za tu dobu jsem v této oblasti vytrénoval a zdokonalil stovky vrcholných manažerů, ředitelů firem, obchodníků, investorů, realitních makléřů, influencerů, prodejců, sportovců, fin. poradců, úspěšných politiků či umělců.

Denně sám využívám umění komunikace před kamerou, na pódiích, sociálních sítích, přednáškách, seminářích či obchodních jednáních.

Obsah mých workshopů není vyčtený z knih, ale získaný a ověřený praxí. Naučím vás, jak se co nejrychleji stát skvělým rétorem a jak co nejlépe prodat sám sebe, své myšlenky, postoje, produkty či služby.