Můžete bojovat buď cenou a nebo značkou, kterou musíte umět skvěle odkomunikovat. A spojení silného brandu s uměním zaujmout a ovlivnit vede k prodeji.
Odbourejte strach a nervozitu. Prodejte sebe, svoje služby nebo myšlenky. Vystupování před publikem, kamerou, klienty, na business klubech nebo natáčení na soc. sítě pro vás už nikdy nebude problém.
Obsah workshopu je sestavený kombinací 25 let zkušeností ověřených v praxi a studií z oborů komunikace a psychologie předních odborníků.
Cena: 5770 Kč
Všechno má svá pravidla. Všechny chyby už jsem udělal za vás, vy jim díky jedinému workshopu úspěšně předejdete!
Když ovládnete umění komunikačních dovedností odhodíte stud, spadne z vás nervozita, strach ze selhání a dosáhnete rychleji svých cílů v businessu i v osobním životě. Druhá strana ve vás uvidí autoritu a profesionála. Budete vystupovat přesvědčivě, důvěryhodně, sebevědomě a zaujmete.
Na workshopu vám předám unikátní know-how, které si při tréninku prakticky sami vyzkoušíte. Zanalyzuji jak působíte, v čem děláte chyby a společně je během chvilky odstraníme. Na závěr se naučíte dokonalé „sebepředstavení“.
Výhodou počtu max. 10 účastníků je, že je nejen prostor na individuální přístup, ale také se při práci ve skupině učíte na chybách druhých a vzájemně se inspirujete.
Využijte komunikační dovednosti na maximum. Využijte je jako ZBRAŇ svého VLIVU!
Základy jsou dané, zbytek vám ušiju přímo na tělo. Odnesete si řešení vašeho problému!
Na začátku dostanete prostor ukázat co ve vás je, co umíte. Vše si nahrajeme a následně společně důkladně rozebereme.
Abychom vše mohli uvést do praxe, je potřeba nejprve poznat a pochopit základy komunikačních dovedností a rétoriky jako celku.
Představím a vysvětlím vám základní „pilíře“ správného a sebevědomého vystupování a „pyramidu“ umění komunikace.
Najdeme a odstraníme parazitní slova, rétorické nedostatky, vatu, nesprávné působení, chyby při očním kontaktu, asymetrii.
Odbourání trémy a nervozity a správný první dojem je předpoklad klidného, efektivního a úspěšného vystoupení, jednání či prezentace.
Nejcennější „komoditou“ je pozornost druhé strany. Řeknu vám, jak jí získat a udržet.
Slova, gesta, mimika, oční kontakt – to vše má nějaký důvod, poslání. Správnou synchronizací využijete svůj prostor na maximum.
Každá z těchto „disciplín“ má stejné základy, ale jiná konkrétní specifika. Najdeme ta, které jsou pro vás nejvyužitelnější a vyzkoušíte si elevator pitch.
Kapacita workshopu je maximálne 10 účastníkov.
moderátor TV Nova
Miss World 2024
„Díky praktickým cvičením a spoustě tipů v oblasti komunikačních dovedností od Petra, se významně zlepšil můj projev a dodalo mi to zdravé sebevědomí při vystupování na veřejnosti. Věřím, že kombinace skvělých sportovních výsledků a příjemné vystupování v médiích bude ta nejlepší vizitka sportu.“
Všichni! Ti, kteří začínají uplně od nuly, ale i ti s nějakou zkušeností. Workshop vás během pár hodin posune o notný kus blíže k úspěchu!
Na své pozici musím jednat s klienty, zastupovat firmu navenek, prezentovat nové služby, vize či produkty, komunikovat na kameru, s médii, na sociálních sítích.
Běžně komunikuji s klienty, cítím se nejistě, nekomfortně, neprofesionálně, jsem nervózní, bojím se. Nevím jak mluvit, jak se chovat, jak zapůsobit a přesvědčit.
Často za firmu prezentuji produkty, služby, vize, myšlenky či její filozofii, ale trpím při tom trémou, strachem ze selhání, neumím posluchače zaujmout, udržet jejich pozornost a působit sebevědomě a profesionálně. Potřebuji obstát a uspět.
Trpím stresem, trémou či nervozitou. Projevuje se to záchvaty úzkosti, třesem, nadměrným pocením, suchem v krku, červenáním, zkráceným dechem, častým polykáním, ztrátou myšlenky, výpadky slov a dalšími nepříjemnými symptomy a situacemi, které dramaticky ovlivňují výsledek mého vystoupení či komunikace.
workshop, občerstvení, certifikát o absolvování
16:45 příchod, malé občerstvení
17:00 start workshopu
18:30 přestávka, malé občerstvení
19:00 druhá část workshopu
20:30 networking, diskuze
9:45 příchod, malé občerstvení
10:00 start workshopu
11:30 přestávka, malé občerstvení
12:00 druhá část workshopu
13:30 networking, diskuze
nejsou potřeba žádné hlubší znalosti či příprava
Cokoliv na zápisky – notes, počítač. Chuť učit se novým věcem a odvahu odejít jako jiný člověk.
V ideálním případě za sebe pošlete náhradníka. V případě, že nám napíšete včas (alespoň 14 dnů před konáním akce) a budeme schopni vaše místo obsadit jiným zájemcem, rádi vám po zaplacení manipulačního poplatku 1000 kč nabídneme další termín. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat více než 7 dnů před konáním akce, účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z ceny akce; při odstoupení méně než 7 dnů před konáním akce, je storno poplatek ve výši 100 % ceny. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.
Ideální je pokračovat dál individuální výukou. V té půjdeme ještě více do hloubky, zaměříme se na konkrétní požadavky a cíle a odstraníme sebemenší nedostatek, který by mohl překazit úspěšné zvládnutí vaší komunikační akce.
Nenechte si ujít nejrychlejší a nejefektivnější cestu k úspěchu! Zúčastněte se unikátního spojení workshopu komunikačních dovedností a networkingové akce pod vedením specialistů Petra Vojnara a Moniky Kadlecové.
Výuce komunikačních dovedností se na profesionální úrovni věnuji už přes 10 let a za tu dobu jsem v této oblasti vytrénoval a zdokonalil stovky vrcholných manažerů, ředitelů firem, obchodníků, investorů, realitních makléřů, influencerů, prodejců, sportovců, fin. poradců, úspěšných politiků či umělců.
Denně sám využívám umění komunikace před kamerou, na pódiích, sociálních sítích, přednáškách, seminářích či obchodních jednáních.
Obsah mých workshopů není vyčtený z knih, ale získaný a ověřený praxí. Naučím vás, jak se co nejrychleji stát skvělým rétorem a jak co nejlépe prodat sám sebe, své myšlenky, postoje, produkty či služby.