Nenechte si ujít nejrychlejší a nejefektivnější cestu k úspěchu! Zúčastněte se unikátního spojení workshopu komunikačních dovedností a networkingové akce pod vedením specialisty na komunikační dovednosti Petra Vojnara!
Zjistíte jak odbourat strach z mluvení před lidmi, naučíte se správnou rétoriku a řeč těla. Odprezentujte a prodejte efektivně za 1 minutu sebe, svůj produkt, myšlenku nebo společnost!
Jste součástí podnikatelských klubů, účastníte se networkingových akcí, ale neumíte na nich skutečně zazářit? Naučíme vás, jak se dokonale představit, zaujmout a prodat se!
Vše pak využijete při závěrečném networkingu, na kterém si předáte kontakty nebo rovnou uzavřete obchod! Jak na něj vám řekne speciální HOST – profesionální NETWORKERka!
Unikátní spojení dvou nejžádanějších produktů na eventovém trhu v rámci jedné akce!
Nebude to jen teoretická nalejvárna, vše si prakticky ukážeme a prostor bude i na vaše dotazy. Stanete se mistrem v networkingu a nakonec i získáte nové kontakty a klienty!
Po intenzivním vzdělávacím bloku okamžitě využijete nově nabyté dovednosti a techniky při interakci s ostatními účastníky.
Až 25 možností propojení se zajímavými lidmi ze všech oborů a zároveň know-how, které vám pomůže dosáhnout cílů jak v pracovním, tak osobním životě.
Připravte si dostatek vizitek, domluvte si schůzku, prodejte se a uzavřete obchod!
Ví, jak je důležité umět zaujmout, navázat kontakt a efektivně vést schůzku. Předá vám své bohaté zkušenosti:
Unikátně kompletuje teorii a praxi KD, networking a příležitost byznys propojení. Získáte nové obchodní partnery či klienty, rozšíříte svůj sociální kapitál.
Abychom vše mohli uvést do praxe, je potřeba nejprve poznat a pochopit základy komunikačních dovedností. Takzvaně „proč a díky čemu letadlo letí“.
Naučím vás základní pilíře sebevědomé komunikace, veřejného vystupování, působení v prostoru, řeči těla a rétoriky.
Parazitní slova, rétorické nedostatky, nesprávné působení, asymetrie v držení těla, chyby při očním kontaktu, to vše vás může připravit o byznys.
Správný první dojem a odbourání stresu a trémy je základ klidného, efektivního a úspěšného vystoupení, jednání či představení.
Nejcennější „komoditou“ je pozornost druhé strany. Naučím vás jak ji získat a udržet a jak co nejlépe na protějšek zapůsobit.
moderátor TV Nova
Dohromady 40 účastníků se sešlo v BieungFafe, v nádherném prostoru se stejně špičkovým cateringem, aby se ode mě, Jakuba Stejskal a Moniky Kadlecové dozvědělo co nejvíce o tématech – rétorika, řeč těla, osobní brand, zbraně vlivu, sociální sítě, public speaking, jak zaujmout a přesvědčit, jak se co nejlépe odprezentovat a prodat, proč natáčet podcasty, kde a jak správně networkovat, jak si „ošéfovat linkáč“.
Spoustu ahamomentů, nových vědomostí, změn uvažování, nové skilly, výstupy z komfortní zóny, nový přátelé, obchodní kontakty a hlavně uvědomění si, jaký jsou ty „komunikačky“ vlastně GAMECHANGER.
I my jsme si to užili a tak jsme přidali 2 nové termíny – 23. 9. a 18. 11.
Všichni.
Ti, kteří se chtějí naučit základní komunikační techniky, ti kteří potřebují zvednout komunikační sebevědomí, ti, kteří chtějí skvěle zvládnout „představení do minuty“, i ti, kteří se chtějí seznámit a navázat obchodní vztah.
Na své pozici musím jednat s klienty, zastupovat firmu navenek, prezentovat nové služby či produkty, komunikovat na kameru, s médii, na sociálních sítích.
Běžně komunikuji s klienty, cítím se nejistě, nekomfortně, nesebevědomě, neprofesionálně. Nevím jak mluvit, co říct, jak se chovat, jak působit. Chci se naučit, jak se dokonale představit do jedné minuty a jak z toho vytěžit maximum.
Často prezentuji za firmu produkty, služby, myšlenky či její filozofii, a to jak on-line, tak off-line. Trpím ale trémou, strachem ze selhání, neumím posluchače zaujmout, udržet jejich pozornost a působit sebevědomě a profesionálně. Nevím co říkat a jak své představení strukturovat.
Trpím trémou a nervozitou. Projevuje se u mě záchvaty úzkosti, třesem, nadměrním pocením, suchem v krku, červenáním, zkráceným dechem, častým polykáním, ztrátou myšlenky a dalšími nepříjemnými symptomy, které dramaticky ovlivňují výsledek mého vystoupení, komunikace či sebeprezentace.
20-25 účastníků
16:45 příchod, malé občerstvení
18:45 2. část + představení v 60 vt.
20:00 přestávka, malé občerstvení
Cokoliv na zápisky – notes, počítač. Chuť učit se novým věcem a odvahu odejít jako jiný člověk.
V ideálním případě za sebe pošlete náhradníka. V případě, že nám napíšete včas (alespoň 14 dnů před konáním akce) a budeme schopni vaše místo obsadit jiným zájemcem, rádi vám po zaplacení manipulačního poplatku 1000 kč nabídneme další termín. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat více než 7 dnů před konáním akce, účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z ceny akce; při odstoupení méně než 7 dnů před konáním akce, je storno poplatek ve výši 100 % ceny. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.
Ideální je pokračovat dál individuální výukou. V té půjdeme ještě více do hloubky, zaměříme se na konkrétní požadavky a cíle a odstraníme sebemenší nedostatek, který by mohl překazit úspěšné zvládnutí vaší komunikační akce.
Výuce komunikačních dovedností se na profesionální úrovni věnuji už přes 10 let a za tu dobu jsem v této oblasti vytrénoval a zdokonalil stovky vrcholných manažerů, ředitelů firem, obchodníků, investorů, realitních makléřů, influencerů, prodejců, sportovců, fin. poradců, úspěšných politiků či umělců.
Denně sám využívám umění komunikace, před kamerou, na pódiích, sociálních sítích, přednáškách, seminářích či obchodních jednáních.
Obsah mých workshopů není vyčtený z knih, ale získaný a ověřený praxí. Naučím vás, jak se co nejrychleji stát skvělým rétorem a jak co nejlépe prodat sám sebe, své myšlenky, postoje, výrobky nebo služby.