Jsem specialista na obchodní strategie a leadership. Mám za sebou stovky interních workshopů pro celé týmy a pro manažery, kterým pomáhám ke správnému vedení týmu a dosahování vyšších prodejních výsledků. Můžete se se mnou potkat jak na workshopu pro obchodníky a manažery, kterým pomáhám s vedením schůzek, námitkami a konflikty, prodejní strategií, motivací a dalšími, tak na workshopech na míru, v rámci dlouhodobých spoluprací nebo konzultací. Mé know-how využívají přední společnosti jako ČEZ, ČSOB, Komerční banka, Freelo, SmartEmailing, …
Kombinuji byznys, sport a lidskost při dosahování výsledků.
Jsem obchodní stratég a lídr, který miluje výzvy, a rád hledám nové způsoby, jak pomoci firmám růst. Mým cílem je vést a motivovat týmy k tomu, aby nejen dosahovaly svých obchodních cílů, ale také se rozvíjely na osobní úrovni.
Pomáhám firmám zvyšovat obchodní výsledky.
Mým cílem je pomoci implementovat firmám i jednotlivcům konkrétní knowhow do praxe tak, aby dosahovali lepších výsledků. Dlouhodobě a systematičtěji.
Tři základní problémy, které řeším:
Ukážu vám, jak chytře oslovit zákazníky a navrhnout spolupráci, která jim bude dávat smysl. Společně projdeme osvědčené postupy, které vám pomůžou vyčnívat z davu a opravdu zaujmout. Naučíte se praktické techniky jako VPC, FAB, strategické otázky nebo uzavírací metody, díky kterým zlepšíte svou schopnost vyvolat zájem, přitáhnout nové zákazníky a dotáhnout obchody do konce.
Pomůžu vám najít slabá místa ve vedení vašeho obchodního týmu a společně nastavíme strategii, jak zvýšit jeho efektivitu. Zaměříme se na praktický trénink, rozvoj dovedností a motivaci obchodníků, aby pracovali chytřeji, ne jen tvrději. Probereme techniky, jak lépe řídit čas, definovat
Pomůžu vám nejen navrhnout strategie, ale hlavně je efektivně implementovat do praxe, aby přinesly skutečné výsledky. Společně projdeme kroky potřebné k tomu, aby změny nebyly jen na papíře, ale promítly se do každodenního fungování týmu. Nastavíme konkrétní akční plán a zajistíme, aby se změny projevily ve vyšším výkonu a dlouhodobě udržitelných výsledcích.
Naučte se mluvit řečí vašeho zákazníka. Podívejte se na své produkty a služby z jeho pohledu a přetvořte obchodní a marketingovou komunikaci tak, aby vám opravdu rozuměl. Naučíte se obchodní metodiku VPC, kterou používají všechna světová obchodnická esa!