16 let praxe v personalistice, z toho 10 let školím efektivní práci s LinkedInem, který je součástí HR světa.
Zaměřuji se na personální audity, náborovou strategii, abyste nepotřebovali personální agentury, ale aby to efektivně uměli vaši manažeři/personalisti.
Součástí mé práce je LinkedIn a networking.
Více jak 600 proškolených lidí z různých oborů.
Jedna z referencí je i Petr Vojnar, u kterého jsem se za rok dostala na 8000 kontaktů na LinkedInu a LinkedIn je jedna z jeho nezbytných platforem prezentace a vytváření business kontraktů.
✅Modrá pyramida,
✅NN pojišťovna,
✅Bidli,
✅SMS finance,
✅RVLT,
✅Cetin,
✅SIRUIS finance,
✅Optika Richter,
✅ab connectia s.r.o.,
✅Zinzino,
✅KESAT, a.s.,
✅Bfor B Pod Pálavou,
✅Inuits,
✅Olomoucký podnikatelský klub,
✅HRko,
✅HR mezi řádky.
Nejvíce referencí naleznete na mém LinkedInu (Odkaz)
Naučím vás, jak efektivně pracovat s LinkedInem během 3 h a jak uspět na jakékoliv networkingové akci.
Naučte se používat LinkedIn jako své „osobní webové stránky“, abyste mohli předvést své dovednosti a zkušenosti a vytvořit živé portfolio prostřednictvím aktivního zapojení a ověřených referencí.
Zvládněte vyhledávání obchodních a náborových kontaktů, porozumění algoritmu LinkedIn a optimalizaci vašich aktivit a příspěvků.
Nábor je více než jen „Jobs“ a „Práce“ Naučíte se využívat jiné efektivní zdroje náboru a zjistíte, jak upoutat pozornost kandidátů.
Během prvního roku navíc pochopíte, „jak efektivně pracovat s novým parťákem“.
To zahrnuje nejen vedení, ale také integraci do týmu a udržení motivace a zároveň sledování jejich spokojenosti.
Také vás naučím, jak si hlídat „práh naštvanosti“ a najdeme společné cesty, jak pracovat efektivně se stávajícím týmem, aby je to ve vaší firmě bavilo a byli šťastní a produktivní. Osvojíte si techniky pro výchovu vašeho týmu a vytvoření prostředí, kde chtějí všichni pracovat.
Získáte přehled o tom, proč lidé ve společnosti zůstávají a co je vůbec přivedlo do vaší firmy.
Dozvíte se, čeho si vážili, když začínali, čeho si váží nyní a co by chtěli změnit – ať už jde o věci, které je frustrují, nebo prvky, které oceňují.
Audit také poskytne zpětnou vazbu o jednotlivcích a manažerech/lidí z týmu, tipy pro zlepšení týmu a strategie, jak využít potenciál týmu. Kromě toho budete vědět, jak budovat značku společnosti s interními ambasadory a shromáždit data pro nábor a promo firmy.
Naučte se mluvit řečí vašeho zákazníka. Podívejte se na své produkty a služby z jeho pohledu a přetvořte obchodní a marketingovou komunikaci tak, aby vám opravdu rozuměl. Naučíte se obchodní metodiku VPC, kterou používají všechna světová obchodnická esa!