Naučte se mluvit řečí vašeho zákazníka. Podívejte se na své produkty a služby z jeho pohledu a přetvořte obchodní a marketingovou komunikaci tak, aby vám opravdu rozuměl. Naučte se obchodní metodiku VPC, kterou používají světová obchodnická esa! Zdvojnásobte své prodeje a zisky během pár měsíců!
Cena: 5770 Kč
Lektor:
Petr Vojnar & František Školník
Místo konání:
Space Cafe, Stroupežnického 17
Prodáváte ještě dřív, než začnete představovat svůj produkt. Je tedy výhodné špičkově ovládat základy komunikačních dovedností, prvního dojmu a rétoriky.
Přestaňte dokola vysvětlovat proč musí zákazník nakoupit zrovna od vás. Dejte mu možnost rozhodnout se na základě pro něj pochopitelných důvodů.
Co se stane, když dokonale ovládnete umění komunikačních dovedností? Odhodíte stud, spadne z vás nervozita, strach ze selhání a hodnocení, dosáhnete rychleji svých cílů v businessu, v osobním životě a druhá strana ve vás uvidí profesionála a autoritu. Budete vystupovat rozhodně, přesvědčivě, důvěryhodně a sebevědomě.
Na workshopu půjdeme od základu a pěkně do hloubky. Předám vám unikátní know-how, které si pak při tréninku prakticky sami vyzkoušíte. Zanalyzuji, jak působíte, najdu v čem děláte chyby a společně je během chvilky odstraníme. A na závěr si vyzkoušíte dokonalý „elevator pitch“.
Výhodou počtu max. 10 účastníků je především to, že je nejen prostor na individuální přístup, ale také se při práci ve skupině učíte na chybách druhých a vzájemně se inspirujete.
Správné komunikační dovednosti dostanete jednou provždy pod kůži a využijete je k lepším prodejům!
Naučím vás základní a funkční obchodní techniku, díky které maximalizujete své výsledky. VPC – Value Proposition Canvas je metoda, která se používá nejen v marketingu a obchodě, ale i v běžné osobní komunikaci. Je to gamechanger!
Základy jsou dané, zbytek vám ušijeme přímo na tělo. A přidáme ještě něco navíc!
Na začátku dostanete prostor ukázat co ve vás je, co umíte. Vše si nahrajeme a následně společně důkladně rozebereme.
Abychom vše mohli uvést do praxe, je potřeba nejprve poznat a pochopit základy komunikačních dovedností a rétoriky jako celku.
Představím a vysvětlím vám základní „pilíře“ správného a sebevědomého vystupování a „pyramidu“ umění komunikace.
Najdeme a odstraníme parazitní slova, rétorické nedostatky, vatu, nesprávné působení, chyby při očním kontaktu, asymetrii.
Odbourání trémy a nervozity a správný první dojem je předpoklad klidného, efektivního a úspěšného vystoupení, jednání či prezentace.
Nejcennější „komoditou“ je pozornost druhé strany. Řeknu vám, jak jí získat a udržet.
Slova, gesta, mimika, oční kontakt – to vše má nějaký důvod, poslání. Správnou synchronizací využijete svůj prostor na maximum.
Každá z těchto „disciplín“ má stejné základy, ale jiná konkrétní specifika. Najdeme ta, které jsou pro vás nejvyužitelnější a vyzkoušíte si elevator pitch.
moderátor TV Nova
„Díky praktickým cvičením a spoustě tipů v oblasti komunikačních dovedností od Petra, se významně zlepšil můj projev a dodalo mi to zdravé sebevědomí při vystupování na veřejnosti. Věřím, že kombinace skvělých sportovních výsledků a příjemné vystupování v médiích bude ta nejlepší vizitka sportu.“
Všichni! Ti, kteří začínají uplně od nuly, ale i ti s nějakou zkušeností. Workshop vás během pár hodin posune o notný kus blíže k úspěchu!
Na své pozici musím jednat s klienty, zastupovat firmu navenek, prezentovat nové služby, vize či produkty, komunikovat na kameru, s médii, na sociálních sítích.
Běžně komunikuji s klienty, cítím se nejistě, nekomfortně, neprofesionálně, jsem nervózní, bojím se. Nevím jak mluvit, jak se chovat, jak zapůsobit a přesvědčit.
Často za firmu prezentuji produkty, služby, vize, myšlenky či její filozofii, ale trpím při tom trémou, strachem ze selhání, neumím posluchače zaujmout, udržet jejich pozornost a působit sebevědomě a profesionálně. Potřebuji umět prodat.
Jsem obchodník, podnikatel a můj obrat je závislý na prodeji.
Uvědomuji si, že každý zákazník má jiné potřeby, ale přesto svůj
produkt prezentuji všem stejně podle naučeného scénáře. Chci radu odborníka, potřebuji zvýšit
zisk a uspět.
4,5 hodiny, které uplně změní váš pohled na prodej! Takhle jste o něm nikdy nepřemýšleli.
Na workshopu se naučíte pracovat s hodnotovou propozicí vaší značky. Přestaňte jednou provždy prodávat. Nechte nakupovat zákazníky a tím navyšte zisky.
Cena: 5770 Kč
workshop, občerstvení
16:45 příchod, malé občerstvení
17:00 start workshopu
19:00 přestávka, malé občerstvení
19:15 druhá část workshopu
21:30 networking, diskuze
nejsou potřeba žádné hlubší znalosti či příprava
Cokoliv na zápisky – notes, počítač. Chuť učit se novým věcem a odvahu odejít jako jiný člověk.
V ideálním případě za sebe pošlete náhradníka. V případě, že nám napíšete včas (alespoň 14 dnů před konáním akce) a budeme schopni vaše místo obsadit jiným zájemcem, rádi vám po zaplacení manipulačního poplatku 1000 kč nabídneme další termín. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat více než 7 dnů před konáním akce, účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z ceny akce; při odstoupení méně než 7 dnů před konáním akce, je storno poplatek ve výši 100 % ceny. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.
Ideální je pokračovat dál individuální výukou. V té půjdeme ještě více do hloubky, zaměříme se na konkrétní požadavky a cíle a odstraníme sebemenší nedostatek, který by mohl překazit úspěšné zvládnutí vaší komunikační akce.
Denně sám využívám umění komunikace před kamerou, na pódiích, sociálních sítích, přednáškách, seminářích či obchodních jednáních.
Obsah mých workshopů není vyčtený z knih, ale získaný a ověřený praxí. Naučím vás, jak se co nejrychleji stát skvělým rétorem a jak co nejlépe prodat sám sebe, své myšlenky, postoje, výrobky nebo služby.