Zdeněk Drexler, expert v umění komunikace, ovlivňování a vyjednávání s bohatými zkušenostmi z první linie nabízí své exkluzivní know-how. Je odborníkem na vyjednávání s klienty, obchodníky, nadnárodními společnostmi i vysokými politiky a má praktické zkušenosti z policejní praxe, obchodních jednání a tréninků s předními světovými odborníky na vyjednávání a ovlivňování.
Cena: 5770 Kč
Lektoři:
Petr Vojnar & Zdeněk Drexler
Místo konání:
Space Cafe, Stroupežnického 17
Umět komunikovat a prodat se je základem cesty k úspěchu
Prodáváte ještě dřív, než svůj produkt / službu začnete představovat. Je tedy výhodné špičkově ovládat základy komunikačních dovedností, řeči těla a rétoriky.
Ovlivňovací techniky vás dostanou k cíli daleko rychleji
Využijte všechny etické a morální techniky, které jsou k dispozici. Ovlivnit rozhodnutí druhých a umět vyjednat ty nejlepší podmínky patří do rejstříku nejúspěšnějších.
Co se stane, když dokonale ovládnete umění komunikačních dovedností? Odhodíte stud, spadne z vás nervozita, strach ze selhání a hodnocení, dosáhnete rychleji svých cílů v businessu, v osobním životě a druhá strana ve vás uvidí profesionála a autoritu. Budete vystupovat rozhodně, přesvědčivě, důvěryhodně a sebevědomě.
Předám vám unikátní know-how, které si pak při tréninku prakticky sami vyzkoušíte. Zanalyzuji, jak působíte, najdu v čem děláte chyby a společně je během chvilky odstraníme. A na závěr si vyzkoušíte dokonalý „sebeprodej“.
Výhodou počtu max. 10 účastníků je především to, že je nejen prostor na individuální přístup, ale také se při práci ve skupině učíte na chybách druhých a vzájemně se inspirujete.
Správné komunikační dovednosti dostanete jednou provždy pod kůži a využijete je k lepším prodejům!
Se mnou rozšíříte hranice svého vlivu, díky nimž dokážete protistranu správně zapojit, přeprogramovat její mozek a ovlivnit jí tak, abyste uzavřeli tu nejlepší dohodu. Nejen v obchodě, ale i v soukromí a osobním životě.
Na workshopu se zaměříme na „Ovlivňovací techniky“ a praktické dovednosti, které vám pomohou uspět v různých obchodních či osobních situacích.
Základy jsou dané, zbytek vám ušijeme přímo na tělo. A přidáme ještě něco navíc!
Na začátku dostanete prostor ukázat co ve vás je, co umíte. Díky rychlé analýze uvidíte ty největší nedostatky a nešvary.
Abychom vše mohli uvést do praxe, je potřeba nejprve poznat a pochopit základy komunikačních dovedností a rétoriky jako celku.
Představím a vysvětlím vám základní „pilíře“ efektivní a funkční sebeprezentace, díky které dosáhnete cílů rychleji.
Najdeme a odstraníme parazitní slova, rétorické nedostatky, nesprávné postavení těla, chyby při očním kontaktu a další.
Odbourání trémy a nervozity a správný první dojem je předpoklad pro sebevědomé a úspěšné vystoupení, jednání či prezentaci.
Nejcennější „komoditou“ je pozornost druhé strany. Řeknu vám, jak jí získat a udržet.
Slova, gesta, mimika, oční kontakt – to vše má nějaký důvod, poslání. Jejich správné používání je klíč k úspěchu .
Reč těla jako tajná přísada ovlivňování
Vaše tělo, ani tělo druhé strany neumí lhát. Oční kontakt, gesta, mimika, postavení nohou či hlavy prozradí vše potřebné.
moderátor TV Nova
„Díky praktickým cvičením a spoustě tipů v oblasti komunikačních dovedností od Petra, se významně zlepšil můj projev a dodalo mi to zdravé sebevědomí při vystupování na veřejnosti. Věřím, že kombinace skvělých sportovních výsledků a příjemné vystupování v médiích bude ta nejlepší vizitka sportu.“
Všichni! Ti, kteří začínají uplně od nuly, ale i ti s nějakou zkušeností. Workshop vás během pár hodin posune o notný kus blíže k úspěchu!
Na své pozici musím jednat s klienty, zastupovat firmu navenek, prezentovat služby, vize či produkty. Chci s klienty rychleji a efektivně najít společnou řeč, vybudovat si vztah, dostat je na svojí stranu a dosáhnout lépe svého záměru.
Běžně komunikuji s klienty, cítím se nejistě, nekomfortně, neprofesionálně, jsem nervózní, bojím se selhání a nezvládnutí akce. Nevím jak mluvit, jak se chovat, jak na druhou stranu zapůsobit a ovlivnit ji pro svůj cíl.
Často za firmu komunukuji s klienty, nabízím produkty či služby, představuji její vize, myšlenky či filozofii, ale trpím při tom trémou, strachem ze selhání, neumím je zaujmout, udržet jejich pozornost, působit sebevědomě a profesionálně a dostat je tam kam chci a potřebuji.
Jsem obchodník, podnikatel, prodejce a uvědomuji si, že i když je každý zákazník jiný, jeho mozek funguje stejně a dá se toho při komunikaci efektivně využít. Chci se naučit něco navíc a zvýšit tak potenciál uspěšnosti uzavření obchodu.
4,5 hodiny, které uplně změní váš pohled na komunikaci a obchodování. Získáte brutální konkurenční výhodu!
Díky workshopu odstraníte strach z komunikace, ovládnete řeč těla a rétoriku a získáte vhled do efektivních ovlivňovacích a vyjednávacích technik. Dosahujte lepších výsledků za kratší dobu!
Cena: 5770 Kč
workshop, občerstvení
16:45 příchod, malé občerstvení
17:00 start workshopu
19:00 přestávka, malé občerstvení
19:15 druhá část workshopu
21:30 networking, diskuze
nejsou potřeba žádné hlubší znalosti či příprava
Cokoliv na zápisky – notes, počítač. Chuť učit se novým věcem a odvahu odejít jako jiný člověk.
V ideálním případě za sebe pošlete náhradníka. V případě, že nám napíšete včas (alespoň 14 dnů před konáním akce) a budeme schopni vaše místo obsadit jiným zájemcem, rádi vám po zaplacení manipulačního poplatku 1000 kč nabídneme další termín. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat více než 7 dnů před konáním akce, účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z ceny akce; při odstoupení méně než 7 dnů před konáním akce, je storno poplatek ve výši 100 % ceny. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.
Ideální je pokračovat dál individuální výukou. V té půjdeme ještě více do hloubky, zaměříme se na konkrétní požadavky a cíle a odstraníme sebemenší nedostatek, který by mohl překazit úspěšné zvládnutí vaší komunikační akce.
Denně sám využívám umění komunikace před kamerou, na pódiích, sociálních sítích, přednáškách, seminářích či obchodních jednáních.
Obsah mých workshopů není vyčtený z knih, ale získaný a ověřený praxí. Naučím vás, jak se co nejrychleji stát skvělým rétorem a jak co nejlépe prodat sám sebe, své myšlenky, postoje, výrobky nebo služby.